آموزش موسیقی آموزشگاه موسیقی ترنگ

آکادمی ترنگ بهترین آموزشگاه موسیقی در کرج، با برگزاری کنسرت‌های هنرجویان، موجب افزایش علاقه‌مندی و سخت کوشی شاگردان در حوزه موسیقی می‌گردد.

همگی هنرجویان از ابتدا با این اعتماد به نفس که روزی نزدیک، در کنسرت به عنوان نوازنده شرکت می‌کنند. اعتماد به نفس کافی حهت تلاش مداوم را دارند.

نتیجه این متد آموزشی موسیقی نیز کاملا مشخص است. بسیاری از هنرجویان تا مرحله استادی نیز پیش رفته اند.

کلیه مباحث آهنگسازی و تحلیل موسیقی ایرانی و کلاسیک در بهترین آموزشگاه موسیقی در کرج به صورت حرفه‌ای و تخصصی آموزش داده می‌شود.

از مباحث نظری که در آموزشگاه موسیقی خوب در کرج مطرح می گردد. می‌توان به سفلژ، تئوری موسیقی، سازشناسی و … اشاره نمود.

هر نوع ساز و موسیقی که مورد علاقه شما باشد می‌توانید در بهترین آموزشگاه موسیقی در کرج ترنگ بیاموزید و استاد شوید.

اگر برای کودک خود بدنبال بهترین آموزشگاه موسیقی در کرج هستید باید بگوییم که بهترین کار ممکن را میکنید.

اینکه فرزندتان بتواند موسیقی بنوازد در وهله اول باعث اعتماد به نفس خودش و جذب دوستان زیادی می‌شود.

در وهله دوم به هوش و تمرکزش کمک می‌شود که در ادامه توضیح میدهیم با ما همراه باشید.

 

بهترین آموزشگاه موسیقی در کرج بستگی به نیازها و ترجیحات شما دارد. اما در ادامه به برخی از عواملی که باید در نظر بگیرید تا یک آموزشگاه موسیقی خوب را انتخاب کنید، اشاره می‌کنیم:

 

بهترین آموزشگاه موسیقی در کرج دقیقا چه ویژگی دارد؟

1. تجربه و مهارت اساتید:

اساتید با تجربه و مهارت بالا در آموزشگاه موسیقی بسیار مهم هستند. بررسی کنید که آیا اساتید دارای سوابق حرفه‌ای در موسیقی هستند یا نه.

 

2. برنامه آموزشی:

بررسی کنید که آموزشگاه موسیقی چه برنامه‌هایی برای دانش‌آموزان خود دارد. آیا آموزشگاه به آموزش نوازندگی در سبک‌های مورد علاقه شما می‌پردازد؟

 

3. تسهیلات و تجهیزات:

امکانات و تجهیزات موجود در آموزشگاه نیز بسیار مهم است. از تجهیزات صوتی و ویدئویی، سالن‌های تمرین و تجهیزات نوازندگی مطلع شوید.

 

4. شهرت و نظرات دیگران:

مطالعه نظرات دیگران و سؤال از افرادی که قبلاً در آموزشگاه موسیقی مورد نظر شما تحصیل کرده‌اند، می‌تواند به شما در انتخاب کمک کند.

 

5. هزینه آموزش:

بررسی کنید که آیا هزینه آموزش در آموزشگاه مورد نظر شما قابل قبول است یا نه.

در نهایت، بهتر است قبل از تصمیم‌گیری، چندین آموزشگاه موسیقی را بررسی و مقایسه کنید تا بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید.

 

بهترین آموزشگاه موسیقی در کرج

بهترین آموزشگاه موسیقی در کرج، یک آکادمی مجهز موسیقی است. این مجموعه داری امکانات و لوازم کامل در محیطی گرم و صمیمی با روحیه یادگیری بالا می‌باشد.

ترنگ اکادمی هدف اصلی خود را اعتلای کیفیت آموزش موسیقی قرار داده است. این آموزشگاه موسیقی در کرج برای تمامی سنین از کودکان تا بزرگسالان پذیرای هنرجویان عزیز می‌باشد. و دوره های مختلف آموزشی را برای این عزیزان تدارک دیده است.

ترنگ با بهره گیری از اساتید مجرب و کارآزموده و الگو برداری و مشاوره با بهترین مراکز موسیقی در جهان به دنبال رسیدن به بهترین کیفیت آموزشی می باشد. با این تفاسیر می‌توان گفت اینک جزء بهترین آموزشگاه موسیقی در کرج می‌باشد.

 

آموزشگاه موسیقی کرج

آموزشگاه موسیقی در کرج ، مرکز ارائه خدمات آموزشی در زمینه رشته‌های مختلفی موسیقی است. انواع سازهای سنتور، ویولن، پیانو، نی، دف، فلوت، گیتار، درام و گیتار در آموزشگاه موسیقی در کرج به صورت تخصصی آموزش داده می شود.

کادر مجرب آموزشگاه موسیقی با داشتن تجربه و مهارت در آموزش، در محیطی آرام و هنری به متقاضیان گرامی خدمات مشاوره و آموزش موسیقی در کرج ارائه می‌کنند.

از امکانات آموزشگاه موسیقی خوب ، ارائه مکان و فضایی جهت تمرین هنرجویای است که شرایط تمرین در خانه را ندارند. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید.

 

بهترین آموزشگاه موسیقی در کرج

انواع موسیقی حرفه ای

آموزش موسیقی بصورت حرفه ای و تخصصی را در بهترین آموزشگاه موسیقی در کرج تجربه نمایید. آموزشگاه موسیقی در کرج با داشتن بهترین اساتید موسیقی توانسته است.

هنرجویان قابل و توانایی را به عرصه موسیقی کشور وارد نماید. سبک های موسیقی در آموزشگاه موسیقی سبک های مختلفی دارد. و مهمترین بخش های آن به شرح زیر است:

 

1- موسیقی کلاسیک :

تاریخ این سبک موسیقی از سده های میانی اروپا آغاز شده و تا زمان حال هم ادامه دارد. و البته تغییرات زیادی هم داشته است. موسیقی کلاسیک عموما دارای نت های مشخص بوده و بداهه هنرمند در این ژانر موسیقی محدود است.

 

بهترین آموزشگاه موسیقی در کرج

 

2- موسیقی سنتی :

این سبک موسیقی با تاریخ و فرهنگ درهم تنیده شده است. از موسیقی سنتی ایرانی به نام موسیقی اصیل ایرانی ، موسیقی دستگاهی و موسیقی کلاسیک ایرانی هم یاد می شود.

 

3- موسیقی پاپ :

این سبک از موسیقی انعطاف پذیری زیادی دارد. که سبک های ترنس و هیپ هاپ و راک و دنس و کانتری هم از آن سرچشمه می گیرد.

در واقع موسیقی پاپ طوری طراحی شده که برای همه جالب باشد. و قرار هم نیست سلیقه خاصی را اعمال کند.

 

4- موسیقی کودک :

به سبک خاصی از موسیقی که با ملودی های ساده و شیرین برای کودکان ساخته می شود. هدف از ساخت این سبک موسیقی تفریح و یادگیری و آموزش همراه بازی و رقص و آشنایی با فرهنگ دارد.

 

بهترین آموزشگاه موسیقی

بهترین آموزشگاه موسیقی در کرج سعی بر آن دارد. که با مدیرتی قوی و اساتیدی حرفه ای در زمینه موسیقی دوره ها و کلاس های آموزش موسیقی را به بهترین شکل و شیوه های نوین آموزش کاملا تخصصی در کرج برگزار کند.

بهترین آموزشگاه موسیقی در کرج برای تمامی سازهای موسیقی سنتی و کلاسیک استاد منحصر بفرد خود را دارد. آموزش موسیقی کودکان تخصص تیم آموزشی موسیقی است.

می توان این ادعا را داشت. که ما در بین آموزشگاه های موسیقی کرج، بهترین آموزشگاه موسیقی در کرج هستیم.

برای انتخاب بهترین آموزشگاه موسیقی در کرج ممکن است. این سوال برای همه پدر مادرها و هنرجویان پیش آید. که چگونه یک آموزشگاه خوب موسیقی و استاد با تجربه در بین سایر آموزشگاه‌های موسیقی در کرج نزدیک محل سکونت خود انتخاب نموده و فرزند خود را برای آموزش موسیقی ثبت نام کنند.

در اینجا به برخی ویژگی های بهترین آموزشگاه موسیقی در کرج اشاره می کنیم:

۱. دارا بورن مجوز رسمی.

۲. مدیریت آموزشگاه.

۳.استفاده از اساتید خوب و متخصص.

۴.روش های آموزش موسیقی.

۵.فضای آموزشی و امکانات مناسب.

۶.آموزش تمامی سازها.

۷.اعطا گواهینامه معتبر پایان دوره آموزش.

 

آموزشگاه موسیقی خوب در چهارراه طالقانی

از جمله  فاکتورهای مهمی که غالبا افراد برای انتخاب یک آموزشگاه موسیقی در کرج در نظر دارند کیفیت و سطح آموزشی بالای آن است. در این مهم عوامل زیادی تاثیر دارند که اولین و مهمترین مورد آنها تدریس و آموزش توسط اساتید با تجربه و دارای مدارک تحصیلی آکادمیک موسیقی است.

زمانی که یک شخص موسیقی، مفاهیم و اصول درست انرا درک کند میتواند به راحتی به سایرین هم اموزش دهد. آموزشگاه موسیقی ترنگ افتخار همکاری با اساتیدبهترین آموزش موسیقی در کرج را دارد.  

 

بهترین آموزشگاه موسیقی در کرج

 

ویژگی آموزشگاه موسیقی خوب در کرج

آموزشگاه موسیقی خوب در کرج باید ویژگی هایی داشته باشد. تا بتواند هنرجویان خوبی تربیت کند. برای پیدا کردن بهترین آموزشگاه موسیقی در کرج کافی است.

با کمی مطالعه و در نظر گرفتن چند نکته مهم در پیدا کردن آموزشگاه موسیقی مناسب و مدرس موسیقی با تجربه بهترین انتخاب را داشته باشیم.

اگر به دنبال کلاس آموزش موسیقی در کرج برای شروع یادگیری ساز ایرانی یا اروپایی هستید. آموزشگاه موسیقی ما با سال ها فعالیت در زمینه آموزش تخصصی مویسقی و ساز در کنار شماست. تا حرفه ای بیاموزید و بنوازید.

 

کلاس موسیقی در کرج

کلاس آموزش پیانو از پرطرفدارترین کلاس‌های آموزشگاه موسیقی در کرج می‌باشد. پیانو سازی بسیار دلنشین و خوش نوا و کامل ترین ساز دنیا با هفت اکتاو صدا است. پیانو را می‌توان یکی از محبوب‌ترین سازهای دنیای موسیقی دانست.

که در طول تاریخ در تمامی سبک‌ ها و فرهنگ‌ ها به‌ خوبی ایفای نقش کرده است. شاید همین صدای گرم که از گذشته تاکنون در تمامی پهنه این سیاره‌ سبز شنیده‌ شده و از دستان خدایان و اساطیر گذشته و تا نوازندگان عصر مدرن سفر کرده است. دلیلی باشد برای نامعلوم بودن سرگذشت دقیق این صدای محبوب.

آموزش موسیقی در کرج را در بهترین آموزشگاه موسیقی در کرج به صورت مرحله به مرحله و قدم به قدم به علاقه مندان این حوزه از موسیقی آموزش می‌دهیم.

گیتار یکی از پرطرفدارترین سازهای دنیای موسیقی است که با پیک یا انگشت نواخته می‌شود. این ساز از نوع زهی است. و صدای آن در اثر ارتعاش سیم‌های آن تولید می‌شود.

گیتار علاوه بر این که یک ساز قدیمی به حساب می‌آید تحولات زیادی را نیز متناسب‌ با تغییرات موسیقی غرب داشته است. و از همین جهت هنوز هم جز سازهای پر استفاده دنیا است. آموزش گیتار در کرج و در آموزشگاه موسیقی در کرج انجام می شود.

آموزش آنلاین موسیقی در کرج

در آبهترین آموزشگاه موسیقی در کرج امکان برگزاری کلاس های آنلاین برای هنرجویانی که تمایل دارند فراهم آمده است. تلاش ما این است تا بهترین شرایط را منطبق با نظر هنرجو برای برگزاری کلاس ها فراهم سازیم.

این روزها آموزش آنلاین موسیقی یکی از بهترین و ارزان‌ترین روش‌ها برای یادگرفتن موسیقی است. کلاس‌های آنلاین نیازی به صرف زمان زیادی ندارد و شما در زمان دلخواه‌تان می‌توانید آموزش خود را شروع کنید. آموزش آنلاین موسیقی نیز مانند آموزش‌های آنلاین دیگر نیاز به صرف زمان و تمرین کردن مداوم دارد.

البته کیفیت موسسه‌ای که آموزش آنلاین موسیقی را برگزار می‌کند. اهمیت زیادی در یادگیری شما خواهد داشت.

بعد شیوع ویروس کرونا و تاثیرات آن بر کلاس‌های حضوری، بسیاری از موسسات آموزش موسیقی، کلاس‌های آنلاین برگزار کردند. تا دانشجویان از یادگیری عقب نمانند. اما همیشه ترنگ به عنوان بهترین آموزشگاه موسیقی در کرج پیشرو بوده است.

بهترین آموزشگاه موسیقی در کرج نیز از این موضوع عقب نمانده است. و اقدام به برگزاری کلاس‌های آموزش مجازی موسیقی کرده است.

البته بر خلاف برخی از موسسات، آموزشگاه موسیقی ما کلاس‌های مجازی موسیقی را به‌صورت وبینار برگزار می‌کند. که مزایای زیادی نسبت به کلاس‌هایی دارند. که صرفا توسط استاد ضبط می‌شوند.

در این کلاس‌ها امکان تعامل دانشجویان با استاد وجود دارد. و به همین خاطر این کلاس‌ها از بالاترین بازدهی ممکن برخوردارند.

کلاس‌های مجازی آموزشگاه موسیقی در کرج

البته کلاس‌های موسیقی در بهترین آموزشگاه موسیقی در کرج مجازی صرفا به برگزاری وبینارها معطوف نمی‌شوند. و در پیام‌رسان‌ها نیز گروه‌های پشتیبانی وجود دارد. که هنرجویان به کمک آن‌ها می‌توانند سوالات و مشکلات خود را بپرسند. و در کمترین زمان رفع اشکال توسط استاد یا پشتیبان صورت گیرد.

کلاس‌های مجازیبهترین آموزشگاه موسیقی در کرج از بالاترین کیفیت برخوردار تدریس و ضبط برخوردار است. و بهترین گزینه برای کسانی است که می‌خواهند. با کمترین زمان و هزینه، موسیقی را یاد بگیرند. بسیاری از افراد به صورت هم زمان دو یا چند موسیقی را یاد می‌گیرند.

و با توجه به این‌کهبهترین آموزشگاه موسیقی در کرج ما در تمامی رشته‌ها فعالیت دارد.

یکی از بهترین انتخاب‌ها برای هنرجویانی است. که هم‌زمان دو یا چند نوع موسیقی را دنبال می‌کنند. بهترین آموزشگاه موسیقی در کرج با به‌کارگیری بهترین استاتید حوزه موسیقی ایران می‌تواندبهترین گزینه برای کسانی باشد که به‌دنبال بهترین آموزشگاه موسیقی در کرج هستند.

 

کدام آموزشگاه موسیقی در کرج بهتر است؟

یکی از بحث‌های مهم بین هنردوستان این است. که اگر می‌خواهید نوازندگی ساز خاصی را شروع کنید. باید زیر نظر اساتیدی دوره ببینید که بسیار مشهور هستند. و درزمینه‌ی نواختن سازی خاص به درجات بالا رسیده‌اند. ناگفته پیداست که این نکته‌ی جالب‌توجهی است.

اما باید بدانیم که هر نوازنده‌ی خوب الزاماً مدرس خوبی هم نخواهد بود.

بسیاری از مشاهیر موسیقی دنیا را می‌توان نام برد. که هیچ‌گاه تدریس موسیقی نکرده‌اند. ولی همواره در صحنه‌ها و کنسرت‌ها جزو ارکان اصلی بوده‌اند.

و یا حتی آلبوم‌های موسیقی تک‌نوازی و غیره را منتشر کرده‌ و جوایز بسیار برده‌اند. علم انتقال مفاهیم و دانش به دیگران پداگوژی نام دارد و نوعی توانایی است.

که هرکس به شکل حرفه‌ای به آن احاطه ندارد. پس باید این جمله را قبول کنیم. که الزاماً بهترین نوازنده، بهترین مدرس نخواهد بود.

اما ما در ترنگ، بهترین آموزشگاه موسیقی در کرج ،هم بهترین نوازنده ها و هم بهترین مدرس هارا گرد هم آورده ایم.

 

انتخاب بهترین آموزشگاه موسیقی

با توجه به مطالب بالا اگر اصطلاحاً دست به ساز نیستید. و با موسیقی آشنایی چندانی ندارید. یکی از بهترین راهکارها این است. که شروع به بررسی میدانی کنید تا درنهایت بهترین آموزشگاه موسیقی در کرج را انتخاب کنید.

بهترین  آموزشگاه موسیقی در کرج ترنگ با دارا بودن بهترین اساتید موسیقی توانسته است. محبوبیت بسیاری کسب کند.

بهترین آموزشگاه موسیقی در کرج، برای هر فردی مهم است. که علاوه بر یادگیری موسیقی به بهترین شکل، کلاس آموزش موسیقی که انتخاب ‌می‌کند. تمامی متدهای لازم را یا داده و دارای کیفیت بالایی باشد

ترنگ، به عنوان یکی از بهترین آموزشگاه موسیقی در کرج با 5 سال سابقه در زمینه آموزش موسیقی و با مدیریت مجرب جناب آقای محمدمحمود صالحی که خود دارای مدرک کارشناسی نوازندگی ساز ایرانی از دانشگاه هنر می‌باشد. و توانسته وظیفه خود را با ارج نهادن به ارزشمندی های موسیقی خوب ایفا کند.

محمدمحمود صالحی در حال حاضر با داشتن گروه های موسیقی موفق چندین بار در سال کنسرت هایی را با اجرای هنرجویان خود برگزار می‌نماید.

 

ویژگی های بهترین آموزشگاه موسیقی در کرج

امروزه تعداد بهترین آموزشگاه‌ موسیقی در کرج بسیار زیاد شده است. و تقریبا در هر منطقه‌ای، یک آموزشگاه موسیقی مشغول به فعالیت است.

انتخاب بهترین آموزشگاه موسیقی در کرج و مناسب در پیشرفت و موفقیت فرد بسیار موثر است. ولی این انتخاب برای کسی که هنوز تجربه‌ای از کلاس موسیقی ندارد. کاری بسیار دشوار است.

بهترین  آموزشگاه موسیقی حرفه‌ای در کرج با فراهم کردن محیطی فرهنگی، زیبا، هنری و امن، همچنین گرد آوردن بهترین اساتید و امکانات و تجهیزات آموزشی موسیقی، به حرکت در مسیر زیبایی، دانایی و نکویی اهتمام ورزیده است.

در آموزشگاه موسیقی خوب در کرج باید روش‌های تدریس مختلفی ارائه شود. و به هر فرد با توجه به نیاز و توانایی او آموزش صورت گیرد. تا هنرجو بتواند به هدفی که در ذهن دارد برسد.

 

مزایای آموزش موسیقی در کرج  – بهترین روش یادگیری موسیقی

موسیقی می­‌تواند میزان ضریب هوشی را در میان کودکان و بزرگسالان تا ۷ درجه افزایش دهد. دانشمندان با انجام تحقیقاتی ادعا کردند افرادی که می­‌توانند یک ساز موسیقی را بنوازند باهوش ترند، زندگی اجتماعی بهتری دارند و در تحصیلات خود موفق­ ترند.

تحقیقات جدید نشان می­دهد، افرادی که بطور منظم یک ابزار موسیقی را می‌­نوازند، بعد از مدتی شکل و قدرت مغز خود را تغییر می‌­دهند که این عامل در نهایت می‌­تواند به بهبود مهارت­‌ها و توانایی‌­های ادراکی آنها منجر شود.

محققان اعلام کردند: شواهد نشان می‌­دهد مغز موسیقی­دانان از لحاظ ساختار و عملکرد با افرادی که با موسیقی آشنایی ندارند تفاوت زیادی دارد. نواختن موسیقی سبب می­‌شود قسمت‌­های خاصی از مغز که وظیفه پردازش و نواختن یک آهنگ خاص را دارند تقویت شوند.

این قسمت‌­ها همچنین وظایف دیگری مانند توانایی‌­های حرکتی، مهارت­‌های شنیداری و ذخیره سازی اطلاعات را دارند و زمانی که فردی شروع به آموختن و نواختن یک ساز می‌­کند، این قسمت­‌ها بطور قابل توجهی رشد کرده و عملکرد آنها طی دوران آموزش روز به روز بهتر می­‌شود.

این‌ها عواملی است که قطعا شما را برای آموزش دیدن موسیقی در بهترین آموزشگاه موسیقی در کرج مسمم می‌کند.

 

نظر کارشناسان موسیقی در خصوص فواید یادگیری موسیقی برای مغز

لوتز جانک، روانشناس دانشگاه زوریخ در این باره گفت:

آموختن موسیقی بدون شک فواید زیادی برای مغز انسان دارد تا جایی که می­‌تواند ضریب هوشی فرد را تا ۷ امتیاز افزایش دهد.

ما در بررسی‌­های خود متوجه شدیم که حتی افراد بالای ۶۵ سال هم، ۴ یا ۵ ماه بعد از شروع به آموختن و نواختن یک ساز تغییرات زیادی در مغزشان به وجود می­‌آید.

حتی چند هفته بعد از شروع آموزش موسیقی نشانه­‌های مثبتی در مغز سالمندان دیده می­‌شود. که این تغییرات در نهایت سبب می‌­شود ابتلا به بیماری­‌های مغزی مانند آلزایمر را به تأخیر بیندازد. حتی از بروز بعضی از فلجی­‌ها که به خاطر کاهش عملکرد مغز بوجود می‌­آید، پیشگیری می­‌شود.

موسیقی ما را به شرافت، مهربانی و پایداری تشویق می‌­کند. در واقع اخلاقی را بیدار می‌­کند که پیش از این در ما وجود داشته­ است. بهترین آموزشگاه موسیقی در کرج نمی‌­تواند وادار نمی‌کند، بلکه مشهود می‌کند. هدایت نمی‌کند، بلکه خود تمثیلی از دید خاصی نسبت به زندگی است. در نتیجه با آموزش دیدن موسیقی در بهترین آموزشگاه موسیقی در کرج به خود خدمت کرده اید.

 

ارتباط با آموزشگاه موسیقی ترنگ

شماره تماس : ٠٢٦٣٢٢٢١٥٤٩۰۲۶۳۲۴۰۰۹۳۲ 

تلفن همراه : ۰۹۱۰۸۸۵۹۹۰۳

اینستاگرام : tarangacademy

تلگرام : tarangacademy

آدرس: کرج، خیابان طالقانی جنوبی، نبش کوچه جمالپور،ساختمان کاج، طبقه اول، واحد چهارم

4 پاسخ
  1. رونا
    رونا می گوید

    با سلام و خسته نباشید از آموزشگاه ترنگ که بهترین آموزشگاه موسیقی در کرج هستش که من میشناسم و بهترین استاد تنبک رو داره

    پاسخ
  2. علی
    علی می گوید

    با سلام میخواستم هزینه و شرایط کلاس گیتار رو در آموزشگاه ترنگ بدونم ممنون میشم برام شرح بدین

    پاسخ
  3. ستاره
    ستاره می گوید

    با سلام و تشکر از آموزشگاه ترنگ من کلاس تنبک شرکت کردم و تنبک رو بصورت حرفه ای نزد استاد صالحی آموزش دیدم

    پاسخ
  4. مریم
    مریم می گوید

    عرض سلام و خسته نباشید به آموزشگاه موسیقی ترنگ و اساتید خوبتون از استاد صالحی عزیز بسیار ممنونمممممممم که تنبک رو خیلی خوب به من آموزش دادن

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *