صفحه ارتباط با ترنگ از سریع‌ترین روش‌های ارتباطی می‌باشد. شما عزیزان می‌توانید از طریق آن با آموزشگاه موسیقی ترنگ (آموزشگاه موسیقی در کرج) در تماس باشید. آموزشگاه موسیقی ترنگ از بهترین آموزشگاه‌های موسیقی در کرج است که دارای انواع کلاس‌های آموزش موسیقی برای همه سنین بزرگسالان و کودکان و نوجوانان است.

این آموزشگاه همچنین دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. اساتید این آموزشگاه از خبره‌ترین اساتید موسیقی هستند. آموزشگاه ما دارای کلیه کلاس‌های موسیقی سنتی و ایرانی، موسیقی کلاسیک، موسیقی پاپ و موسیقی کودک می‌باشد.

برگزاری دوره‌های آموزشی تئوری موسیقی، سلفژ و وزن‌خوانی ویژه کلیه متقاضیان هنرستان و دانشکده هنر و موسیقی از خدمات ما در بهترین آموزشگاه موسیقی در کرج است.

کادر آموزشی آموزشگاه موسیقی ترنگ متشکل از فارغ التحصیلان دانشکده‌های موسیقی دانشگاه تهران و دانشکده هنر، مدرسان دانشگاه و داوران جشنواره‌های موسیقی استان البرز می‌باشند.

شما می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی زیر  برای کسب اطلاعات بیشتر از زمان کلاس‌ها و شرایط شرکت در آن تماس حاصل فرمایید.

همچنین می‌توانید با بیان زمینه علاقه خود بهترین اساتید موسیقی در کرج را برای آموزش همان سبک انتخاب کنید. این افتخار ماست که بتوانیم شما را در مسیر یادگیری علایقتان آموزش دهیم.