آموزش ساز قانون

آموزش ساز قانون در کرج – تدریس ساز قانون در کرج

آموزش ساز قانون ،قانون از سازهای کهن موسیقی ایرانی است. که در اواخر قرون وسطی به اروپا منتقل شد. اختراع این ساز را برخی به افلاطون و برخی به فارابی نسبت داده اند.
این ساز دارای یک جعبه چوبی ذوزنقه از جنس چوب آبنوس یا گردو است. بدنه راست جعبه طنینی از پوست ماهی یا گوسفند ساخته می شود. سیمها معمولا زهی هستند.

قانون دارای ۷۲ سیم است که به صورت سه تایی و همصدا کوک میشوند.
خرک ساز از چوب مستقیمی است که در انتهای سیمها و روی پوست قرار دارد. قانون دارای پرده گردان است که وظیفه اش تغییر کوک سیمها در فواصل متفاوت است. تا بتوان در هنگام نواختن از دستگاهی به دستگاه دیگر رفت. سیمها توسط کلید مفتولی کوک می شود. روی جعبه طنینی سه گل در ابعاد مختلف و یک بته جقه قرار دارد.
قانون با انگشتانه فلزی در انگشتان سبابه نواخته می شود. که شاخه گاو بین انگشتانه قرار می گیرد.
محدوده ساز قانون سه و نیم اکتاو است.

آموزش ساز قانون در آموزشگاه موسیقی ترنگ در کرج انجام می شود. و همچنین تدریس ساز قانون در کرج بصورت هفتگی انجام می شود که روز کلاس قانون با توجه به میل هنرجو قابل تغییر می باشد.

 

آموزش ساز قانون در کرج

کلاس قانون در کرج

آموزشگاه موسیقی ترنگ در کرج، مرجع تخصصی کلاس آموزش قانون در کرج با بهره گیری از اساتید برجسته و متخصص این ساز خوش آهنگ و بینظیر است. اگر قصد دارید در کلاس آموزش ساز قانون در کرج ثبت نام و شرکت فرمایید، برای شما بهترین را به ارمغان آورده ایم.

از آنجایی که کلاسها خصوصی برگزار می شود و اساتید با توجه به سطح هنرجو مطالب آموزشی را پیش خواهند برد و هنرجویان از سطوح مبتدی تا پیشرفته می توانند در کلاسها شرکت کنند.

قانون، سازی خوش آهنگ و زیبا با صدایی آرامبخش و منحصر بفرد است. این ساز اگرچه طرفداران زیادی در بین مردم کشور ما دارد، با این حال یافتن اساتید مجرب و در دسترس برای کلاس آموزش ساز قانون همواره کاری دشوار است. چرا که تعداد نوازندگان حرفه ای و اساتید ساز قانون بسیار انگشت شمار است. اما با این حال باید بدانید یادگیری ساز قانون برخلاف تصور عمومی اصلا سخت یا غیر ممکن نیست. البته این ساز مانند هر ساز دیگری سختی های خود را دارد. اما این سختی با وجود تمرینات منظم و یادگیری آهسته و پیوسته، میتواند به آسانی تبدیل شود. در آموزشگاه موسیقی ترنگ در کرج  اساتید حرفه ای آموزش قانون در کرج را بصورت کاملا تخصصی به هنرجویان عزیز آموزش می‌دهند. 

آموزش ساز قانون در آموزشگاه موسیقی ترنگ

آموزشگاه موسیقی ترنگ در کرج، مرجع تخصصی کلاس آموزش ساز قانون با بهره گیری از اساتید برجسته و متخصص این ساز خوش آهنگ و بینظیر است. اگر قصد دارید در کلاس تدریس ساز قانون در کرج ثبت نام و شرکت نمایید.

 

آموزش گیتار در کرج – آموزش پیانو در کرج – تدریس ویولن در کرج – آموزش دف در کرج

ارتباط با آموزشگاه موسیقی ترنگ

شماره تماس : ٠٢٦٣٢٢٢١٥٤٩۰۲۶۳۲۴۰۰۹۳۲ 

تلفن همراه : ۰۹۱۰۸۸۵۹۹۰۳

اینستاگرام : tarangacademy

تلگرام : tarangacademy

آدرس: کرج، خیابان طالقانی جنوبی، نبش کوچه جمالپور،ساختمان کاج، طبقه اول، واحد چهارم

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *